Adviser Team
Az inagtlanirodák szolgálatában

 

A problémák és elvárások megbeszélése után a gyakorlatban megvalósítjuk Önnek az elképzelését. Ez azt jelenti, hogy az együttműködésünk ideje alatt egy héten többször, vagy akár minden nap fizikailag jelen vagyunk a cég munkájában. Ha a helyes működéshez szükséges, átalakítjuk, megváltoztatjuk a munkafeladatokat, vagy újakat hozunk létre. Meghatározzuk a munkafolyamatokat, a stratégiát, az operációs vagy ügyviteli rendet. Mind ezeket a tennivalókat úgy végezzük el, hogy a cég mindennapi működését a lehető legkevésbé zavarjuk meg.

 

Hogyan zajlik az együttműködés?

• Első lépésként, kötetlen, 1-2 órás (ingyenes) beszélgetést folytatunk, melyben meghallgatjuk az Ön problémáit, igényeit, elvárásait.

• Felmérjük, hogy tudunk-e segíteni és hogyan.

• Majd megkezdjük a szolgáltatás elvégzését az ütemezés szerint.

 

Szolgáltatásainkat három formában tudjuk nyújtani önöknek.

Akár csak egy megerősítésre, pár innovációs folyamatra lenne szüksége, vagy próbára tenné tudásunkat, a hosszabbtávú együttműködés alapköveként az „Expressz” fantázianévvel ellátott, tanácsadási szolgáltatásunkat ajánljuk.

Medium” és „Long Term” fantázianévvel ellátott tanácsadási és menedzselési szolgáltatásainkat,  hosszabbtávú együttműködésben bízva alakítottuk ki.

Minden szolgáltatásunkat megelőz egy személyes és kötetlen beszélgetés csapatunk és az ingatlaniroda vezetőjével, mely természetesen ingyenes és lehetőséget szolgáltat arra, hogy Ön eldönthesse, szüksege van e cégének szolgáltatásainkra.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Asztali nézet